Waarom Voice Recording?

Het direct kunnen beschikken over de daadwerkelijke transactie of melding middels een Voice Recorder werd zelfs een –vaak wettelijke- vereiste om de bedrijfsvoering te kunnen continueren of de verkoop of serviceorganisatie beter bij te sturen

 

Optimalisatie Verkoop- en Service afdeling: QM of Quality Monitoring Meer dan ooit is gespreksrecording uitgegroeid tot een uiterst belangrijke hulpmiddel om de eigen verkoopkwaliteit of dienstverlening te bewaken en te verbeteren.

 

Veiligheid en BHV: Total Recall Voicerecorders worden gebruikt op de telefonische ingangen t.b.v. dreigtelefoontjes bij organisaties, havens,  Luchthavens en Luchtvaartmaatschappijen, Militaire bases en voertuigen, booreilanden maar ook bij Industriële bedrijven en Overheidsorganisaties. Alles om te kunnen voorzien in (omgekeerde) bewijslast of als ondersteuning in de procesgang van hulpverlening.

 

Financiële Dienstverlening en regelgeving: In het verleden was Voice of Call Recording al een belangrijk middel voor de financiële wereld of beveiligingsbranche, maar de huidige MiFID II richtlijnen eist dat financiële organisaties per 3 januari 2018 voldoen aan de nieuwe regelgeving.

 

Opnemen van (raads)vergaderingen en discussiesystemen: Vele gemeenten in Nederland, maar ook bijvoorbeeld binnen het Europese Parlement wordt Total Recall benut op Raadsdiscussiesystemen of Intercom systemen.